Všeobecné obchodní podmínky: Tvorba webových stránek

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují spolupráci mezi zhotovitelem, Ing. Terezou Bláhovou (IČ: 04335082, Generála Sedláčka 1851, Stará Boleslav, 25001), a klientem.

1.2. Potvrzením cenové kalkulace zaslané e-mailem klient souhlasí s podmínkami spolupráce a vzniká smluvní vztah dle těchto VOP. Klient má možnost se s těmito podmínkami seznámit před potvrzením cenové kalkulace.

1.3. Zhotovitel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit tyto VOP. O změně VOP bude klient informován e-mailem nebo oznámením na webu. Pokud klient pokračuje ve spolupráci po změně VOP, má se za to, že s novými podmínkami souhlasí. Pokud změna VOP ovlivní podmínky již uzavřené smlouvy, klient má právo smlouvu vypovědět.

2. Zahájení spolupráce

2.1. Potvrzením cenové kalkulace e-mailem klient souhlasí s podmínkami a objednává službu, čímž vzniká závazný vztah mezi zhotovitelem a klientem.

2.2. Klient je povinen uhradit nevratnou zálohu ve výši 1/3 z celkové ceny projektu na základě potvrzené cenové kalkulace. Tato záloha kryje rezervaci kapacity a administrativní práce. Záloha je vratná pouze v případě, že zhotovitel zruší spolupráci.

2.3. Klient se zavazuje dodat všechny potřebné podklady (texty, logo, obrázky, fotky, materiály, dokumenty a informace) k realizaci projektu do 30 dní od potvrzení cenové kalkulace. Pokud podklady nebudou dodány ani do 60 dní, zhotovitel si vyhrazuje právo ukončit spolupráci bez nároku na vrácení zálohy, pokud se obě strany nedohodnou jinak.

3. Pracovní doba a komunikace

3.1. Pracovní doba zhotovitele je pondělí – pátek od 9:00 do 17:00. Komunikace mimo tuto dobu je možná po předchozí dohodě s příplatkem.

3.2. Za oficiální komunikační kanály se považují e-mail a telefon. Komunikace přes sociální sítě a chatovací aplikace není považována za oficiální. Odpovědi na oficiální kanály budou poskytovány do 48 hodin.

4. Platby a fakturace

4.1. Faktury jsou splatné do 7 dní od vystavení. Při prodlení je klient povinen uhradit pokutu 0,5 % z dlužné částky za každý den prodlení, maximálně však do výše 10 % celkové ceny projektu. Pokuty budou účtovány až po uplynutí lhůty splatnosti.

4.2. Pokud klient neuhradí doplatek do 30 dní od termínu splatnosti, zhotovitel si vyhrazuje právo pozastavit realizaci projektu nebo omezit jeho dostupnost. Platby se považují za přijaté až po potvrzení platby ze strany banky.

5. Termíny a prodloužení realizace

5.1. Termín dokončení projektu bude stanoven v cenové nabídce. Pokud klient nedodá podklady nebo zpětnou vazbu ve stanovené lhůtě, zhotovitel má právo určit nový termín dokončení dle své aktuální kapacity. Původní termín se v takovém případě automaticky ruší a zhotovitel není povinen jej pouze posunout, pokud mu to jeho další závazky neumožňují.“

5.2. Změny zadání po zahájení spolupráce mohou způsobit prodloužení termínu realizace a mohou být zpoplatněny hodinovou sazbou.

6. Reklamace a odpovědnost

6.1. Klient je povinen uplatnit reklamaci písemně do 14 dní od předání díla. Reklamace podané po této lhůtě nemusí být akceptovány. Reklamace musí obsahovat popis vady a požadovaný způsob nápravy.

6.2. Drobné vizuální odchylky mezi návrhem a výsledným webem nejsou považovány za vadu. Za drobné vizuální odchylky se považují např. rozdíly v barvách, rozměrech či rozložení prvků v rámci specifikací projektu.

6.3. Zhotovitel nenese odpovědnost za nepřímé škody, jako je ušlý zisk nebo ztráta dat. Zhotovitel nese odpovědnost pouze za přímé škody způsobené chybami v realizaci projektu.

7. Další služby a účtování

7.1. Ceny doplňkových služeb jsou uvedeny na webu a mohou se změnit. Změny cen se však netýkají už uzavřených dohod.

7.2. Každá úprava nad rámec dvou kol revizí bude účtována dle hodinové sazby.

8. Ochrana duševního vlastnictví

8.1. Zhotovitel si vyhrazuje právo použít vytvořené dílo jako referenci na svých webových stránkách a sociálních sítích. Pokud klient nesouhlasí s použitím díla jako reference, může požádat o výjimku, kterou zhotovitel zohlední.

9. Závěrečná ustanovení

9.1. Veškeré spory vzniklé z těchto VOP budou řešeny podle právních předpisů ČR a příslušným soudem pro jejich řešení bude Městský soud v Praze.

9.2. V případě událostí vyšší moci (např. nemoc, výpadek internetu, problémy s hostingovou společností, kybernetický útok) zhotovitel nenese odpovědnost za prodlení. Tato ustanovení zahrnují i nepředvídatelné situace, které mohou ovlivnit plnění smlouvy.

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnost od 1. 2. 2025.