Podmínky spolupráce – Ing. Tereza Bláhová
Velmi si vážím vaší důvěry svěřit mi tvorbu vašeho webu.
Tyto podmínky slouží pro to, aby nám spolupráce šla hladce, bez nedorozumění a s výsledkem, se kterým budou spokojené obě strany.
1. Platba
Pokud se dohodneme na spolupráci, před započetím přípravných prací vám vystavím fakturu na 50 % z celkové ceny projektu. Tato částka pokrývá přípravné práce (úvodní schůzka, struktura webu, nastavení WordPressu, hostingu, domény, SSL certifikátu, e-mailů, DNS záznamů, licenci Divi a další dle cenové nabídky).
Zbytek celkové ceny projektu, tedy 50% a případné vícepráce, uhradíte až po dokončení a schválení webu.
Faktury jsou splatné do 7 dnů od vystavení. Při prodlení s úhradou si vyhrazuji právo pozastavit práce na projektu, zejména pozdržet přípravné práce.
2. Průběh spolupráce a komunikace
Pracuji standardně ve všedních dnech 9:00–15:00.
Na e-maily odpovídám do 48 hodin a pouze v pracovních dnech.
Pokud máte urgentní požadavek nebo mě potřebujete kontaktovat mimo pracovní dobu, je to možné po dohodě s příplatkem +50 %.
3. Termíny
Na termínech se domlouváme společně dle kapacit obou stran. Termíny dodání webu jsou závislé na dodání vašich podkladů (texty, logo, vizuální identita, přístupy atd. – více zde: seznam podkladů).
Pokud se dodání podkladů zdrží, navrhnu vám nový termín dodání podle mé aktuální kapacity.
4. Rozsah projektu
V ceně je zahrnutý web v rozsahu, na kterém se domluvíme (počet stránek, funkce, prvky) a je podrobně obsažený ve schválené cenové nabídce.
Další práce navíc (úpravy, nové stránky, funkce) jsou možné pouze na základě souhlasu obou stran a účtují se jako vícepráce zvlášť podle hodinové sazby.
5. Předání webu
Web předávám po testování a vašem schválení.
Chyby nebo technické bugy opravuji do 14 dnů od předání zdarma.
6. Přístup k webu
Web je váš až po úplné úhradě celé ceny. Poté vám předám veškeré přístupy.
7. Správa webu
WordPress web je potřeba pravidelně aktualizovat, zálohovat a kontrolovat. Jinak může docházet k útokům hackerů, zpomalení nebo snížení výkonu.
Možnosti správy:
- Vlastní správa – můžete se o web starat sami. Ráda vás zaškolím za jednorázový poplatek dle hodinové sazby.
- Správa ode mě – svým klientům nabízím pravidelnou údržbu webu jako službu s ročním paušálem.
8. Odpovědnost
Nezodpovídám za vaše obchodní výsledky, výpadky hostingu ani útoky třetích stran.
Pokud si správu webu nezajistíte, nemohu ručit za jeho funkčnost v budoucnu.
9. Ukončení spolupráce ze strany klienta
Pokud se rozhodnete spolupráci ukončit v průběhu projektu, již uhrazená první platba zůstává mně jako kompenzace za odvedenou práci.
Pokud je už odpracováno více, vyúčtuji vám dosud odpracovaný čas a podklady vám předám.
10. Ukončení spolupráce z mé strany
Vyhrazuji si právo ukončit spolupráci, pokud:
- klient opakovaně nedodává potřebné podklady,
- je v dlouhodobém prodlení s platbou,
- chování klienta je neetické, neprofesionální nebo by mohlo poškodit moje jméno,
- zásadně se změní rozsah projektu a neshodneme se na nové podobě spolupráce,
- ukáže se, že naše spolupráce dlouhodobě nefunguje (např. výrazné rozdíly v očekávání, komunikaci nebo přístupu).
V takovém případě vám vyúčtuji dosud odpracovaný čas a všechny podklady předám.
Pokud jste již uhradili více, než kolik odpovídá odvedené práci, rozdíl vám vrátím.
11. Reference
Hotový web si můžu dát do svého portfolia (název, logo, screenshot) a výsledek sdílet na sociálních sítích, ledaže si to výslovně nepřejete.
12. Komunikační kanály
Preferovanými komunikačními kanály jsou e-mail a telefon.
Zprávy přes sociální sítě, WhatsApp apod. nemusím brát v potaz.
Pokud chcete mít jistotu, že vaše zpráva je doručená a řešená, pošlete ji e-mailem.