Podmínky spolupráce – Ing. Tereza Bláhová

Velmi si vážím vaší důvěry svěřit mi tvorbu vašeho webu.
Tyto podmínky slouží pro to, aby nám spolupráce šla hladce, bez nedorozumění a s výsledkem, se kterým budou spokojené obě strany.

1. Platba

Pokud se dohodneme na spolupráci, před započetím přípravných prací vám vystavím fakturu na 50 % z celkové ceny projektu. Tato částka pokrývá přípravné práce (úvodní schůzka, struktura webu, nastavení WordPressu, hostingu, domény, SSL certifikátu, e-mailů, DNS záznamů, licenci Divi a další dle cenové nabídky).

Zbytek celkové ceny projektu, tedy 50% a případné vícepráce, uhradíte až po dokončení a schválení webu.

Faktury jsou splatné do 7 dnů od vystavení. Při prodlení s úhradou si vyhrazuji právo pozastavit práce na projektu, zejména pozdržet přípravné práce.

2. Průběh spolupráce a komunikace

Pracuji standardně ve všedních dnech 9:00–15:00.

Na e-maily odpovídám do 48 hodin a pouze v pracovních dnech.

Pokud máte urgentní požadavek  nebo mě potřebujete kontaktovat mimo pracovní dobu, je to možné po dohodě s příplatkem +50 %.

3. Termíny

Na termínech se domlouváme společně dle kapacit obou stran. Termíny dodání webu jsou závislé na dodání vašich podkladů (texty, logo, vizuální identita, přístupy atd. – více zde: seznam podkladů).

Pokud se dodání podkladů zdrží, navrhnu vám  nový termín dodání podle mé aktuální kapacity.

4. Rozsah projektu

V ceně je zahrnutý web v rozsahu, na kterém se domluvíme (počet stránek, funkce, prvky) a je podrobně obsažený ve schválené cenové nabídce.

Další práce navíc (úpravy, nové stránky, funkce) jsou možné pouze na základě souhlasu obou stran a účtují se jako vícepráce zvlášť podle hodinové sazby.

5. Předání webu

Web předávám po testování a vašem schválení.

Chyby nebo technické bugy opravuji do 14 dnů od předání zdarma.

6. Přístup k webu

Web je váš až po úplné úhradě celé ceny. Poté vám předám veškeré přístupy.

7. Správa webu

WordPress web je potřeba pravidelně aktualizovat, zálohovat a kontrolovat. Jinak může docházet k útokům hackerů, zpomalení nebo snížení výkonu.

Možnosti správy:

  • Vlastní správa – můžete se o web starat sami. Ráda vás zaškolím za jednorázový poplatek dle hodinové sazby.
  • Správa ode mě – svým klientům nabízím pravidelnou údržbu webu jako službu s ročním paušálem.

8. Odpovědnost

Nezodpovídám za vaše obchodní výsledky, výpadky hostingu ani útoky třetích stran.

Pokud si správu webu nezajistíte, nemohu ručit za jeho funkčnost v budoucnu.

9. Ukončení spolupráce ze strany klienta

Pokud se rozhodnete spolupráci ukončit v průběhu projektu, již uhrazená první platba zůstává mně jako kompenzace za odvedenou práci.

Pokud je už odpracováno více, vyúčtuji vám dosud odpracovaný čas a podklady vám předám.

10. Ukončení spolupráce z mé strany

Vyhrazuji si právo ukončit spolupráci, pokud:

  • klient opakovaně nedodává potřebné podklady,
  • je v dlouhodobém prodlení s platbou,
  • chování klienta je neetické, neprofesionální nebo by mohlo poškodit moje jméno,
  • zásadně se změní rozsah projektu a neshodneme se na nové podobě spolupráce,
  • ukáže se, že naše spolupráce dlouhodobě nefunguje (např. výrazné rozdíly v očekávání, komunikaci nebo přístupu).

V takovém případě vám vyúčtuji dosud odpracovaný čas a všechny podklady předám.
Pokud jste již uhradili více, než kolik odpovídá odvedené práci, rozdíl vám vrátím.

11. Reference

Hotový web si můžu dát do svého portfolia (název, logo, screenshot) a výsledek sdílet na sociálních sítích, ledaže si to výslovně nepřejete.

12. Komunikační kanály

Preferovanými komunikačními kanály jsou e-mail a telefon.

Zprávy přes sociální sítě, WhatsApp apod. nemusím brát v potaz.

Pokud chcete mít jistotu, že vaše zpráva je doručená a řešená, pošlete ji e-mailem.